Rolex har anlänt.!

Publicerat 26 oktober, 2012 av Tove Sandelin

Låt mig presentera:
One of the worlds greatest driving horses!! Rolex W, 15år

Ja imorse kom han äntligen hem.. Efter över 30 timmar i trailern är han nu hemma på Live Oak igen efter en sommar i Europa..
Han är skadad och kan inte tävla mer, har inte gjort en enda show i sommar, men han är fortfarande grymt glad och charmig.
Vet precis hur han ska få allas uppmärksamhet, och i början på nästa vecka ska han få bli pensionerad ”)

 

Lördag innebär även utgång för mig, Sarah och Julie.. Countryclub denna gång, ska tydligen finnas många snygga cowboys där, haha ”)

Imorgon väntar gymmet igen, suck.. Känner mig inte alls motiverad denna vecka.. Vill bara ha måndag, då är det 1 månad tills jag kliver av planet på svensk mark och dessutom kommer både Anna Berglund och Ted Nätterquist hit nästa vecka så nu vill jag att denna vecka tar slut..

SweetDreams ❤

(35 dagar kvar..)

Bamsekram..

Lämna en kommentar