Min tur nu..

Published 29 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Det har varit ett par långa, trötta, oengagerade dagar.. Men nu är jag tillbaka, fortfarande trött men hoppas att de långa dagarna är slut nu..
10,5 timme varje dag börjar ta lite kraft.. Men bara imorgon kvar sen kommer det lite mer personal.
På tisdag åker jag och Sarah för att hämta en kille från Österrike som ska jobba som körgroom ett tag framöver. Och på onsdag kommer Madde tillbaka från sin semester så då ska vi väl kunna sluta i tid hoppas jag..

My är tillbaka från Europa.. Hon red hästarna idag och tyckte de kändes fina, vilket betyder att jag måste gjort ett okej jobb med min ridning under dessa dagar ”)
Hon hittade en 7-åring i Sverige som ska besiktas imorgon, går den igenom kommer den under tiden som vi är i Atlanta. Annars hämtar hon sin kompis häst i Orlando och tar med den till Atlanta. Den hästen är under igångsättning och går på halvfart. Det blir delvis mitt jobb att rida igång honom och han ska inte tävla utan bara vara med i Atlanta isf ”)

Vi har flyttat alla hästar och alla miljoner saker ner till Yearling Barn idag för att bo där i 3veckor medan de river ner halva taket på gamla stallet för att kunna bygga ihop det med det nya.. För hoppisarna blir det inte så länge i detta stall då vi åker till Atlanta i ca 10 dagar nästa vecka.
Men först ska de tränas för Ted hela denna vecka. Han, Anna och Tobbe kommer hit imorgon, ska blir kul att träffa lite svenskt folk ”)
Känner att min engelska är riktigt dålig emellan åt men det är bra att jag måste använda den varje dag för den har blivit mycket bättre..!

Pratade med mamma härom dagen och det känns så skönt att hon står bakom mig oavsett vilket beslut jag tar, även om hon inte alltid håller med, haha.!! Tack Mamma, Älskar dig ❤

Känns som att det är på väg att lösa sig nu. Det är min tur att det går min väg nu. Hur självisk jag än måste vara för att allt ska ordna sig så är det så det måste vara. Det är dags att lyssna på mitt hjärta!!
Och det känns hundra gånger bättre att vara självisk när jag vet att jag har massa fina människor som förstår!! Ni är så otroligt berydelsefulla, 1000-tack ❤

Nu är det NightCheck och täcka hästarna med tjocka täcken för nu är det på väg att bli vinter även här i Florida ”)
Sen väntar den efterlängtade sängen!!!

SweetDreams ❤

(32 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

