Vinter <3

Published 2 december, 2012 by Tove Sandelin

”Hej mitt vinterland, nu är jag här..”
Ja allihopa, hela min blogg sa ju upp sig där en vecka eller så innan hemresa..
Men nu är den igång igen och för att göra en lång historia kort….

Jag hade det fantastiskt de sista 10 dagarna i Florida, vädret var sådär och vi hade minusgrader ett par dagar.!! Men vad gör väl det när
man har fina vänner/kollegor som gör dagarna roliga ändå!!
Vi hade vaslutningsmiddag med My och Chester, grym mat och mycket trevligt sällskap. Sen sista dagen innan det var dags att fara till
flygplatsen hann vi med, Mexikansk lunch, glass-party i bilen på Publix-parkeringen och massa kramar.!! Jag kommer självklart sakna alla men det är skönt att få börja skriva ett nytt kapitel nu.! Börja helt från noll och se vad framtiden har att erbjuda.!!!

Landade i torsdags 14.20, satte mig då på Arlanda Express och sedan på pendeln ut till Tullinge. Amanda Krogstad hämtade upp mig med min packning och vi for till Runsten och Tys. Han har blivit så fin, välmusklad och massa man och svans ”)
Senare blev det pizza och tidig sänggång.. Kunde dock inte sova så mycket, det tar tid att ställa om dygnet..
Men men, vaknade och gick till stationen för att ta pendeln in till stan. Låste in vöskan på centralen och gjorde sen en runda på stan i väntan på älskade saknade lillasyster.!!!
Hittade lite fina nya Outfits och hann med en vända till systemet innan det var dags att möta Lovisa på Centralen. Ojoj så jag har saknat henne ❤
Vi har nu bott hos snälla kusin Henrik i Skarpnäck denna helg och hittat på massa kul. Middag och kusin-öl i stan på fredagen, Utgång med massa dans på lördagen och idag har vi lekt på Globen hela dagen. Det är så mysigt att bara få umgås med syster ett par dagar ”)
Imorgon bär det av hemåt och äntligen träffa resten av min älskade familj ❤ som jag läääängtat.!! Och rida min finaste ponny ”)

Annars bjuder veckan inte på så mycket, klipptid + B&J-kväll men film på tisdag, rida islandshäst och umgås med saknade Anna Lerneman ❤ på onsdag, försöka färga håret nån dag, umgås med Anni och tjejorna någon kväll och åka med pappa till Falun.
Måndag den 10:e börjar nästa kapitel i mitt liv, denna gång i Skara.! Ska provjobba som beridare åt Rickard Tagesson och hoppas på att det passar.!!

Nu ska jag packa och sen hoppa i säng, för tåget går tidigt imorgon bitti..

SweetDreams ❤

Bamsekram..

Kommentera

