Inlägg nr. 60.!!

Published 17 november, 2012 by Tove Sandelin

Höst..
Ja verkligen, frost ute imorse, skrapa rutorna på bilen, dubbla jackor och sådär så det ryker när man andas.. Men ändå väldigt vackert när solen börjar gå upp, alla dessa underbart vackra färger, såå fint.!!

Lördag idag, känns som jag inte hållit er uppdaterade, men har varit fullt upp.. Torsdag gick hästarna inga klasser, de bara joggades lite grann. Men jag hade att göra ändå och var så trött när jag la mig i sängen..
Fredag igår och My red hästarna 30min var på morgonen. Afro gick sen 1.40 mitt på dan och Olle gick välkomstklassen kl.20.00.. Sköjja inte att det då kändes som jag jobbat en evighet, var såå trött. Afro gick dubbelnolla och knep en 3:e plats, hon var superfin.! Olle blev lite trött och tappade stundsen lite mot slutet så de 2 sista hindren, men hoppade i övrigt väldigt fint.!! De är så duktiga.!!! ”)

Idag har de också bara motionerats 45min vardera på morgonen/fm.. Sen har vi lämnat tillbaka hyrbilen, jag har packat det mesta så vi bara kan rulla på lådorna på lastbilen imorgon. För då går Olle sin klass på morgonen och Afro går klassen efter, sen är det bara att lasta och börja resan tillbaka till Ocala igen.. Ska bli skönt att komma tillbaka, bo i hus, sova i en säng som inte är uppe i taket och duscha i en dusch som man faktiskt får mer än bara plats i, haha ”) Men det är ett äventyr i sig att bo i lastbil på tävling, väldigt primitivt.!!
Dessutom tror jag hästarna kommer tycka att det är skönt att få komma ut i hagen igen ”)


Det är så underbart med sol

  Så här långt har vi en 1:a, 3:e och en 6:e plats med i bagaget ”)

SweetDreams ❤

(11 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

