co-writer

Published 22 november, 2012 by Tove Sandelin

sköter mitt jobb dåligt så här kommer ett inlägg från Tove en dag försent.

Ledig onsdag… O den kunde inte ha börjat bättre.!!
Ringde till Rickard Tagesson i Skara (utbildnings/försäljningsstall) och hör om min ansökan angående
beridarjobb. Han säger ring mig när du kommer hem så ör du mer än välkommen att komma hit och prova!!!
Fattar ni?!! Så jäkla underbart att ha något att se fram emot när man kommer hem.!! (förutom förstås att träffa alla underbara vänner och familjen <3)

Annars rullar det på här i lilla Ocala..
Gårdagen var hemskt lång dock, och såå jobbig. Att vänta på veterinären och därför jobba 11 timmar kändes ju sådär.
Men nu är hästarna behandlade och förhoppningsvis bättre..
Imorgon är det Thanksgiving och vi jobbar inte som vanligt, skönt!! Blir nästan som 2 dagars ledigt denna vecka. Men det blir att tillbringa morgonen
i stallet iaf då båda hästarna ska ridas och alla hästarna vill ju ha frukost och rena boxar såklart.!!

Jag var en sväng till Postkontoret och skickade hem en tavelram som inte ville få plats i min resväska och sen till Walmart och
köpte duschcreme och chips, för om man inte kan äta kalkon på Thanksgiving så går Pringles lika bra, haha!!
Nu har jag precis ätit underbart god kycklingsallad till lunch och tänker bara mysa resten av eftermiddagen, för ikväll bär det av på middag och sen ut på krogen!!!

Lite bilder..
 En glad Afro som fick komma ut i hagen efter 10 dagar i Atlanta ”)

 Sen blev hon jääättetrött, haha, fina sessan ❤

Och måste ju säga att jag har härliga srbetskamrater som gör de längsta dagarna värda då man får skratta såhär mycket..
Madde röck Boris man och bestämde sen att ge Boy en ny frisyr, haha ”)

 Boy är verkligen stallets charmör ”)

SweetDreams ❤
(7 dagar kvar..)
Bamsekram..

Kommentera

