Kallt.!!

Published 15 november, 2012 by Tove Sandelin

Burrrrr, KALLT.!!! Bara förnamnet när jag satt min fot utanför lastbilen imorse, fy bubblan (något stenåldrigt eller lamt uttryckt kanske..) så rått det var. Massor av kläder men ändå lyckas kylan krypa in under skinnet, INTE okej.!!!
Fick jobba på snabbt och effektivt bara för att få upp värmen, och det resulterade ju i att jag fick lite dötid där på morgonkvisten, men då hann jag ju äta frukos, haha ^^

Båda hästarna gick 1.20 idag.. Afro dubbelnola och jättefin, Olle var också jättefin men glömde lyfta på fötterna ut över sista oxern i grunden, men men han kommer igen på fredag. Då går Afro 1.30 och Olle går välkomstklassen på kvällen, tror den är typ 1.35-1.40 kanske, eller något…
Imorgon tar My hästarna fram till lunch vilket innebär SOOOOVMORGON, ända till 12.00 om nu det skulle vara möjligt, såå skönt.!!

Skulle för övrigt se VW-GrandPrix finalen på webbtv idag, men eftersom allt elektroniskt har bestämt sig för att ej samarbeta med mig, så får jag vackert vänta till imorgon och se eftersändningen, suck.!!!
Jag fick väl vackert krypa ner under täcket i soffan och se lite Ghost Whisperer istället, helt okej det också måste jag erkänna..

Annars händer det inte mycket i livet just nu, ska göra som kusin Sofi råder och njuta av dessa 2 veckor, 14 dagar, som är kvar av detta äventyr.!! För det är väl över innan jag hinner blinka, haha ”)
Kusin har för övrigt fått sin beställning härifrån så nu är hon nöjd och glad, hihi ”) Toppen.!!

Nu ska jag krypa ner i sängen, 21.15 (helt fantastiskt), lyssna på regnet som smattrar mot taket (hoppas att det inte regnar in) och sova, länge, länge, länge.!!!

Happy Memories finaste vän ❤
Snart är jag hemma så vi kan umgås.!!


SweetDreams ❤

(14 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

