Shopping in Atlanta..

Published 14 november, 2012 by Tove Sandelin

Tisdag.!!
Jobbat fm idag, fodrade hästar, mockade, groomade och sen lunchfodrade.
Efter det var jag ledig resten av dagen så jag åkte och shoppade lite i Atlanta ”)
Hittade 2 ursnygga klänningar och en väst på Urban Outfitters, *gladtjej.com*.!!
Plus att lyckan som uppstår när man går in i ett köpcentrum och ser denna underbara butik, den lyckan är oslagbar ”)

De spelar underbar gullig musik och jag bara går omkring med ett leende på läpparna,
kan gå där i timmar. Det känns ju precis som att man är liten igen, iofs blir man aldrig för gammal för Disney, men det är såå mysigt ”)

Annars börjar veckan gå, sakta men säkert mot söndag. Imorgon ska hästarna tävla, båda två går 1.20 imorgon. Sen är det välkomstklassen för Olle som gäller på fredag och för Afro får vi se vad det blir. Imorgon är det också bara två veckor kvar här i USA.
Det känns konstigt att det är så lite tid kvar, men det känns även som att jag varit här i en evighet och att det är dags att avsluta detta kapitel.. Nu hoppas jag bara på att det här med jobb kan lösa sig också, att det ska vara så förbannat svårt.. Men men det ordnar sig väl, som allt annat.!!
Nu tänker jag soooova om jag ska orka hålla huvudet med i spelet imorgon.!

SweetDreams ❤

(15 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

