Totally dead Monday

Published 13 november, 2012 by Tove Sandelin

Måndag på tävlingsplatsen är dött…
Alla hästar, så gott som, är lediga.. Alla groomar är så gott som lediga.. Hästarna promeneras, får mat och rena boxar, haha ja det är pretty much it.!!
Själv har jag fixat stallet imorse, hämtat My på hotellet och ridit en mysig tur i skogen ”)

Sen har jag inte gjort så mycket.. Putsat utrustning, tvättat hinkar och promenerat hästar..
Nu sitter jag i lastbilen, ser Ghost Whisperer och lyssnar på regnet som smattrar mot taket. Myyyysig.!!
Imorgon rider My på morgonen, jag fodrar lunch och sen är jag ledig resten av dagen, fram till NightCheck.!! Kanske ska åka ut på lite äventyr, leta efter köpcentret kan kanske vara en idé ”)

Schemat för veckan.. Jag ledig, tisdag em och torsdag fm.. Hästarna tävlar onsdag, fredag, söndag.. Och vi hoppas att klasserna är klara till lunch på söndag så vi kan lasta och åka de 7 timmarna hemåt och inte komma hem allt för sent..

SweetDreams ❤

(16 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

