Gungande säng till Atlanta

Published 8 november, 2012 by Tove Sandelin

Atlanta..
01.00 lastade vi hästarna, jag gick och lade mig och vaknade 10 min innan vi var framme.. Okej jag sov inte hela tiden, det gungade rätt ordentligt där i överslafen ett tag, haha ”)
Men jag fick mina 6 timmars sömn, dock inte så djupt men jag vilade iaf..
Väl framme, ca 08.00, lastade vi av hästarna, alla saker, och parkerade bilen. Först inkvarterade jag hästarna ordentligt, såg till att de hade vatten, täcken (för här uppe i Atlanta är det kyligt), försökte reda upp allt bland alla miljoner groomingsaker..
Sen inkvarterade jag mig själv i den grymma lastbilen.!! Säger då det, jag skulle lätt kunna ha en sån här istället för en lägenhet, den är perfekt.!!
Käkade lunch och kunde andas ut lite några timmar innan My kom och skulle rida. Hann inte mer än komma in i bilen för lunch så började det regna, men det slutade lagom tills jag skulle ut igen så det var ju bra.!!

Imorgon är det dags för tävling, båda hästarna ska starta 1.30, com börjar typ 11.00 så det blir en lugn morgon ”) Det är så skönt att vara på tävling med 2 hästar, för det är så lugnt och man hinner stanna upp och andas lite.. Hemma i Ocala leker jag ju typ hälften körgroom eftersom de har så mycket att göra, och tro mig, putsa selar är INTE mitt kall här i livet, haha ”) Sååå tråkigt.!!
På fredag går Afro 1.30 och Olle 1.40, samma visa på söndag.. Sen får vi se hur de känns och vad de startar nästa vecka..

Dagen var slut ca 17.00 för mig och det började regna igen.. Men jag kunde ju gå in i en varm lastbil, äta god Broccoli/Ost soppa och bara mysa ner mig i soffan framför en film, *Lyxig tillvaro* (Ibland iaf..)
Tittade på Charlie St.Cloud, en film med Zac Efron, brukar inte gilla honom men den här filmen var otroligt bra.. Den rekomenderas.!!
Nu sitter jag tillbaka lutad i soffan, skriver till er och väntar på att jag ska kunna göra NightCheck (lite tidigt än).. Sen ska denna Dalkulla krypa ner under ett fluffigt täcke och inte gå upp förrän 06.15 igen, ska bli så skönt att sova i en säng som inte rör på sig inatt ”)

Jag lovar att det kommer bilder, imorgon eller senare ”)

SweetDreams ❤

(21 dagar kvar..)
Exakt 3 veckor till planet precis lyfter..

Bamsekram..

Kommentera

