Tisdag & avfärd inatt..

Published 7 november, 2012 by Tove Sandelin

Tisdag..
Packat allt (hoppas jag) till de kommande 10 dagarna i Atlanta.. Hästarna tävlar torsdag, fredag & söndag denna vecka. Och nästa vecka typ samma tror jag. Det ska vara kallt så tjocka kläder är packade, maten är inproppad i kylskåpet i lastbilen och den står parkerad och klar utanför stallet.. Nu ska jag försöka hålla mig vaken till 00,30 då Olof hämtar mig, då vi ska rulla ut från stallet 01,00 enligt planeringen.. Men det är skönt att jag får sova i lastbilen, 7 timmar om jag lyckas sova hela resan..

Jag hoppas att internet existerar uppe i Atlanta, för annars kommer jag avlida.. Jag behöver ju kontakt med omvärlden (Sverige), haha ”)
Plus att jag måste ju kunna uppdatera min lilla blogg, hur ska ni annars veta vad som händer på andra sidan Atlanten.?!!

Hästarna har badat, Afros man är nedflätad på ”rätt” sida så jag kanske kan få till några knoppar utan att skämmas, hihi ^^)
Det känns som att jag glömt något.. Man jag hoppas verkligen att jag inte gjort det, för då blir det inte roligt..

Jag har packat ihop hela mitt rum, så när jag kommer tillbaka hit till Ocala får jag bo i resväskan tills jag ska åka hem, men vad gör väl det ”)
Det är inte mer än 9 dagar så det överlever jag. Sen är det party och mys i Stockholm med fint folk som gäller..
Men nu är det lite TV som gäller..

SweetDreams ❤

(22 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

