Martini-Monday

Published 6 november, 2012 by Tove Sandelin

Så nu är det 23 dagar kvar.. Idag är det måndag, första dagen på vecka 10 här i Florida och jag är ledig.!
Jag har skickat ett paket till Sverige, handla sjukt mycket mat så jag kan proppa lastbilen full för dessa 10 dagar vi befinner oss i Atlanta och jag har pratat med min kära mor. Ja det är det jag åstad kommit idag ”)

Dagen har bjudit på solsken och ca 20 grader ”) Jag har packat ihop alla mina saker för att eventuellt flytta till det andra huset då jag kommer tillbaka från Atlanta. För min del spelar ju inte det någon roll då jag bara har 9dagar kvar efter dessa 10 tävlingsdagar.!!
Känns bra att ha packat allt och inse att man faktiskt kommer få med sig allt hem i en resväska + ett paket till Sverige ”)

Nu ikväll har vi varit på gymmet.. Var så omotiverad men är otroligt imponerad av mig själv då jag sprungit/powerwalk:at 3.82 miles = 6.1 km och faktiskt varit motiverad att genomföra det.. *Stolt tjej*.com haha ”)
Efter det blev det en snabb dusch, göra sig iordning och åka till Horse & Hound för att käka grymt god middag, dricka martini och skratta som aldrig förr med grymt sällskap.!! Blev fantastiskt god lax med potatismos och sparris, det var såå gott.!!

Nu är jag lagom ”nykter” och ska möta kudden några timmar innan jobb väntar imorgon bitti.! Och onsdag morgon ca 03.00 åker lastbilen mot Atlanta och 10 dagars tävlingsäventyr ”)
Så imorgon ska det packas, hästarna ska packas och allt ska planeras.!!

SweetDreams ❤

(23 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

