Slö lördag och 1 timmes mera sömn!!

Published 4 november, 2012 by Tove Sandelin

Jag känner mig lite tom idag.. Känner att jag lagt min energi någonstans där jag inte riktigt kan hitta den.. Men det ordnar sig, jag tänker på alla er som ger mig energi och hoppas på att jag hittar den igen.

Annars har dagen varit så lång, jag har inte åstadkommit mycket precis.. Alla körhästar har varit lediga vilket gör att hela stallet liksom går på latsidan.. Men jag har tagit mig igenom den här dagen och nu är det 3 veckor och 4 dagar kvar tills jag sitter på planet hem till snön (förhoppningsvis).

Julklappsideér har börjat poppa upp i mitt huvud och jag tror det kommer bli så bra.!!
Igår var jag ledig, så skönt när man jobbat nästan 2 veckor i sträck. Lyckades sova till 9.00 och sen blev det en sväng för att handla lite. Även ett stopp på postkontoret för att hämta en kartong, som nu är fylld med saker och ska skickas till Sverige på måndag, då jag är ledig igen.
Jobbar alltså imorgon och är sen ledig igen ”)
Men på onsdag drar vi till Atlanta och blir borta i nästan 2 veckor så nästa vecka blir det ingen ledig dag.. Vi får se om jag får med mig två eller tre hästar, det är inte bestämt än, men hur som så har jag iaf bara två som ska tävla, så det känns skönt.!!

Tankarna har gått lite upp och ner, igår och idag, vad jag ska göra om framtiden inte vill som jag.. Men sen känner jag att, äsch, det ordnar sig alltid och det som händer, ja det är meningen att det ska hända. Man lär sig alltid någonting av allt, varje dag.!!

Jag pratade med min syster igår och planerna när jag kommer hem blir fler och fler.. Tatueringar, Globen + fest, Ullared, ja You Name It ”) Det ska bli så mysigt att träffa dig igen älskade lillasyster, och tänk det första vi får är en toppen helg i Stockholm ”) Love You ❤ 

Nu är energin totalt slut för idag och sängen väntar, hästarna är klädda och födda för natten och jag får ställa tillbaka klockan 1 timme. Älskar vintertid och nu är det dags även på denna sida Atlanten. Ska bli såå skönt att få sova den där extra timmen.!!

SweetDreams ❤

(25 dagar kvar..)

Bamsekram..

 

One comment on “Slö lördag och 1 timmes mera sömn!!

  • Kommentera

