Kort inlägg, trött tjej..

Published 2 november, 2012 by Tove Sandelin

Nu börjar det hända saker ”)
Mailsvar kommer in, jobb kanske eventuellt är på god väg, hoppas hoppas!! Om 27 dagar är jag i Sverige igen, jag vet vad jag vill och var jag ska styra mitt liv och det känns så bra.!!
Trodde aldrig jag skulle hitta mig själv med denna inspiration och motivation, men det var tydligen menat att det var då det skulle vara. Allt som krävdes var en resa över Atlanten ”)

Idag har det varit en bra dag. Förmiddagen gick åt till att grooma hästarna, samt titta på Mys träning för Ted. Jag lär mig så mycket, han är faktiskt väldigt duktig och säger mycket bra saker.
Eftermiddagen gick i all hast och efter jobbet åkte jag och Sarah till Orlando för att hämta den nya körgroomen, Joseph..

Imorgon är jag ledig, så då ska jag försöka fundera ut hur det är bäst att skicka ett paket till Sverige med massa grejer som ska hem ”)
Men nu ska jag sova..

SweetDreams ❤

(27 dagar kvar..)

Bamsekra..

Kommentera

