9450m runt poolen

Published 23 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Måndag.. Har jag talat om hur mycket jag hatar måndagar.. Det är den där hemska första dagen på veckan, låångt tills veckan är slut och allt känns tyngre på måndagar..
Och idag är inge annorlunda.. Jag är sååå trött!! Red Olle med My imorse vilket var trevligt, perfekt temperatur nu, så fort solen gått upp.. Annars jobbar jag i fleecefodrade ridvantar på morgonen, ridbyxor och tjocktröja, 14garder, men guuud så kallt, haha ”)

Juli jobbar sin sista dag imorgon, så lunch idag på Pepe’s mexikanska restaurang, Sarah och Juli drack Margarita, men jag kände att nej tack, det är inte ens goott..
Imorgon är jag och Sarah lediga tillsammans så planen är att åka till Beachen, men vi får väl se hur vädret tänker se ut.. Vi har ju bara en bil då den ena fick åka till verkstaden idag..
Annars ska det bli såå skönt att inte ställa klockan på 05,30 utan kanske kunna sova lite extra.. Steffi bor här idag pch imorgon så det blir inte alltför lång sovmorgon, då jag gissar att hon vill gå ut ganska tidigt ”)

STEFFI ”)

Gympass idag också..
Ett varv runt poolen är 175m, mitt pass på gymmet:
175m*54 = 9450m + 54 upphopp ända ner på mage och upp igen fördelat där emellan
Nu ska det brännas fett ^^)
Kommer garanterat sova såå otroligt gott inatt, kan knappt hålla ögonen öppna längre..

SweetDreams<3

(38 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

