Funny, Sunny Florida

Published 22 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Jaha, då är vecka 7 på de sista timmarna. Imorgon är det måndag igen och mindre än 40 dagar kvar. Jag kan knappt förstå att jag faktiskt klarat av mer än hälften av min tid här i Florida.. Känns overkligt, samtidigt som det känns som en evighet tills jag får åka hem..

Det är jobbigt emellan åt och jag är helt slut vissa dagar, men sen tänker jag på alla er, ni fantastiska människor som jag har i min närhet ❤
Igår pratade jag äntligen med världens finaste vän, som för övrigt fyller år idag.
Anna Lerneman, det du betyder går ej att beskriva i ord. Så mycket som vi gått igenom, du är min klippa, min stjärna i mörkret!! Tack ❤

Igår hade vi lite BBQ hos Juli och sen blev det en ”Clubrunda” i Gainesville innan natten gick mot sitt slut. Efter ganska många drinkar och mycket skratt så kom vi hem, klockan stod på 02,28 då jag träffade kudden och alarmet ringde 05,30 imorse igen. Bara att gå upp och klara av ännu en arbetsdag.. Tur att man har trevliga kollegor ”)


Apelsinjuice, vodka mandarin, sprit och triple zack.!! Perfekt ”)


Fint folk åker fina bilar.!! Carrera S, dock storlek som
en skokartong inuti, men fint var det ”)

Imorgon ska jag rida lite tillsammans med My, och sen väntar lunch på Pepe’s Mexikanska restaurang men Margarita för att säga hejdå till Juli som jobbar sin sista dag på tisdag.. Hmm kommer bli tomt utan henne..
Annars är det gym på schemat imorgon kväll, shit måste verkligen sätta fart nu, kroppen måste komma i form nu.!! Kämpa kämpa, haha!!!

Ledig på tisdag, och hoppas jag kan ha bilen för jag vill åka på lite äventyr.. Den ena bilen har ju fått för sig att den skulle tända motorlampan så den måste få sig en sväng till verkstaden, suck.. Tur att vi inte behöver bry oss i det uppdraget..

SweetDream ❤

(39 dagar kvar..)

Bamsekram..

One comment on “Funny, Sunny Florida

  • Kommentera

