Glass i solen

Published 19 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Dagen har varit fruktansvärt seg.. Allting har gått i slow motion och känns som att jag jobbar i ett dygn..
Men jag tog mig igenom denna torsdag också, och nu är det bara helgen kvar sen är vecka 7 avklarad och vecka 8 inleds..
Nästa vecka ska jag rida lite igen då My och Chester åker till Europa för att leta efter lite mytt hästmaterial..

Olle har fått laserbehandling av en kota idag av en tjej från rehabiliteringscentret, har tyckte inte det var roligt alls men skötte sig ändå hyfsat bra..
Knäpphästen, märks att han är hälften ponny och efter Poetic Justice, suck ibland blir man bra trött på honom.. Tur att han har sina bra dagar också ”)

Som jag skrev igår så har Sarah gjort illa knät.. Så gymmet idag ställde vi in och istället åkte vi och åt glass i solen. Superbra beslut kan jag tycka ”)

Jag känner att känslorna börjar åka lite berg&dalbana i mig just nu.. Vill inget annat än att sitta på planet hem till min älskade familj, men jag känner också att jag tycker det är ganska trevligt här just nu.. Men nästa vecka slutar Juli och den 31 oktober kommer Madde tillbaka från semestern, så TeamWeber förändras och vi måste ta vara på dessa dagar.
Så på lördag ska vi ha BBQ hos Juli och bara har det så trevligt.!! Och sedan kanske vi tar oss i kragen och faktiskt går ut på krogen så vi är bakfulla på söndag, haha…
På måndag ska vi till Pepe’s för att käka en sista lunch med Juli och då blir det Margaritas till lunch, haha, det är inte ens gott ju ”)

Den 30 oktober börjar träningar för Ted och det ska tränas hela den veckan, ända till den 4nov. Sen den 7nov drar vi till Atlanta och det är sista tävlingen jag gör innan jag åker.. Kommer hem därifrån den 19 och sen är det bara 9 dagar tills jag åker mot Sverige igen. Så jag har en känsla av att dessa dagar och veckor kommer svindla förbi i en himla fart, utan att jag hinner reagera ”)
Dessutom kommer nog finaste Anna Berglund och Tobbe hit för att hälsa på i slutet av oktober, så det blir nog bra..

SweetDream ❤

(42 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

