Hoppning & Veterinär

Published 17 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Idag har My hoppat båda hästarna, veterinären har varit här, jag har inte haft någon ordentlig lunch och jag har även klarat av ett pass på gymmet…
En helt vanlig tisdag..

Ja så veterinären var här idag och kikade på hästarna, så nu har de blivit smorda inför resten av tävlingssäsongen. Fit For Fight.!!
Pga veterinärbesök så blev det ingen ordentlig lunch för oss idag, fick mer eller mindre äta på stående fot, men vad gör man inte i denna bransh för att hästarna ska gå först..
Imorse hoppade de och det märks att Aphrodite är väldigt mycket svagare än Olle då det gäller mjölksyreträning.. Men hon har en vilja av stål och gör sitt bästa till det yttersta ”) Så härlig kämparglöd, hon är verkligen min favorit.!!

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Efter jobbet blev det ett pass på gymmet, inte lika vidrigt inte.. Fortfarande drygt men idag var det roligt igen ”)
Men träningsvärken från helvetet kommer väl imorgon, haha..
Imorgon ska jag rida ut en sväng med My, tur att de bara ska skritta på lång tygel för min kropp kommer nog inte vilja göra annat.!!

Idag har jag även talat om för My att jag inte stannar längre än till 28 november..
Och för alla er som blir besvikna på mig ber jag om ursäkt.. Ledsen för det, men jag kan bara följa mitt hjärta, och just nu säger det att jag vill ha mitt liv i Sverige.
1000-tack också till världens finaste och bästa mamma som stöttar mig till 110 % oavsett vilket beslut jag tar.
❤ Älskar dig mer än något annat ❤

Jag har planer på hur mitt liv kommer se ut efter att jag kommit hem och jag hoppas innerligt att de kan gå i lås, och att det för en gångs skull kan gå min väg.. Håll tummarna.!!

(44 dagar kvar..)

Bamsekram..

One comment on “Hoppning & Veterinär

  • Kommentera

