7:e veckan startar med ledig dag..

Published 16 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Jaha, måndag den 15 oktober, vecka 7 här i Ocala, Florida..
Idag har jag varit ledig.. Inte gjort så mycket, varit på Paddock Mall och handlat ett par shorts, en DVDfilm samt första säsongen av Ghost Whisperer. Nu kanske jag har något att underhålla mig med i Atlanta, 10 dagar utan internet.. Gäller bara att jag inte tjuvöppnar och börjar titta innan 7 november då vi åker..

Postat brev till Sverige och handlat lite mat har jag också orkat med. Tvättat sängkläder men inte städat, struntade i det för jag insåg att det kan jag göra vilken annan dag som helst.. Så eftermiddagen har gått till att prata med mamma i telefon ❤ samt pratat med andra mysiga vänner på Fb ”)
Har så finfina planer framöver när jag kommer hem och jag hoppas av hela mitt hjärta att allt kan gå vägen och bli som jag vill denna gång. Det skulle bara bli sååå perfekt.!!

Nu på kvällen har jag varit på gymmet, och det var det mest vidriga pass jag någonsin har varit med om.. Kroppen känns som överkokt spagetti och huvudet är totaltomt, haha, tycker liiite synd om mig själv just nu. Har precis tryckt i mig en grymt god kycklingsallad så nu är magen nöjd och jag tror banne mig att jag ska gå och krypa ner i sängen.!!

Började titta på Jonas Gardells ”torka aldrig tårar utan handskar” nyss också så jag lär väl försöka klara av att vara uppe till avsnittet är slut, haha, hur nu det ska gå till…

Imorgon börjar arbetsveckan för min del och My är tillbaka, så nu är allt tillbaka till det normala och jag ska grooma hästar imorgon ”)
Gymmet väntar imorgon efter jobbet, och jag kommer DÖÖÖ.!!! Haha ^^)

(45 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

