Update, I’m alive..

Published 14 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Så.. Jag har haft fullt upp med allt och inget ett par dagar samt försökt ta ifatt lite sömn (vilket misslyckats), så därför blev det inge inlägg dessa dagar..
Men nu så…

Lördag idag och denna vecka har verkligen sniglat sig fram.. Kan inte bestämma dock om det är bra eller dåligt.. Imorgon har jag varit här i 6 veckor vilket är hälften av min tid. Det känns på något sätt som att jag varit här mycket längre, alla intryck, all ny kunskap, alla saker som ska få plats i hjärnan. Det har nu tagit stopp, för nu börjar kroppen registrera alla förändringar och jag är TOTALT slut.. Trött och seg i både huvud och kropp, men det vänder väl snart.. Men som sagt det är otroligt mycket som ska registreras och sparas i hjärnkontoret, suck.!!

Tandläkaren har varit här (igår) och fixat Olles tänder, Lisa (vet.) har gett de vaccin och så fick de ju ryggbehandling i tisdags.. Så det har inte blivit så mycket ridning, ett par dagar och sen har jag longerat och de har vilat.. Men imorgon är sista dagen jag rider på ett tag och då blir det ett pass på galoppbanan med båda hästarna, myyysigt är det att galoppera igång dagen, haha ^^

Igår var vi på ”The Beach”, en bar, och spelade biljard.. Kan erkänna att det verkligen inte är min grej, men det var hur kul som helst och lite alkohol gör ju det hela ännu roligare ”) haha.!!
 Alkohol + Biljard = Awsome ❤

Annars rullar livet okej. Det börjar bli grymt skönt väder nu, dock så skrattade jag lite för mig själv när jag fick ta på mig ridbycor och tjocktröja för att inte frysa både igår och imorse.. Tittar sedan på termometern och inser att det är ca 20 grader ute, haha, antar att kroppen vant sig vid detta klimat nu ”)
Nu sitter jag här och försöker stänga av alla tankar en stund.. Stanna eller inte? Stannar jag för alla andras skull?
Just nu känner jag att jag behöver göra mina egna val, mina egna misstag om så är och isf lära av de.. Men jag vet ingenting om någonting så jag tänker bara glömma det nu en stund och ta tag i det på måndag när jag kan prata med mamma ❤

Snart är det Nightcheck i stallet och sen är det verkligen dags att hoppa i säng, Guuud så trött jag är..
SweetDreams ❤

(47 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

