Måndag och mulet..

Published 8 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Stranden..
Nej så blev det inte då solen beslutade sig för att inte alls skina idag..
Skulle posta brev men det är tydligen ”ColumbusDay” idag så postkontoret var stängt..
Datorn har verkligen börjat säga upp sig så MÅSTE köpa en ny, snarast.!!
Vet inte hur jag ska göra med jobbet, stanna eller inte, efter 28nov..
Nej det är ingen bra ledig måndag idag..

Men ser fram emot resten av veckan då jag ska rida fina hästar och hoppas på sol, dock inte för varmt..
Även gymmet väntar tis, ons, tors och träningsvärk till helgen, haha ”)
Ikväll kom körhästar och groomar hem så nu är det fullt hus igen…

Olle måste få framskorna åtdragna innan jag kan rida, Afros ben måste klippas, alla grejer i garaget från Wellington måste tvättas, ja fullt upp till veckan.. Men på söndag har 2 veckor gått av oktober och därmed halva min ”turisttid” här i USA..
Känns ganska ofattbart samtidigt som tiden går så sjukt sakta ibland. Vissa dagar känns som de har fler än 24 timmar, och som att jag jobbar i miljoner år..
Känslorna är blandade just nu.. Halva jag har ingen aning om hur jag ska göra med fortsatt arbete åt My, och den andra hälften lääängtar till hon är på svensk mark igen. Såå jobbigt..!!!

Men nu ska jag ta min slappa kropp och sätta mig i soffan en stund sen ska jag nog ta tidig kväll så jag orkar upp imorgon ”)
SweetDreams my lovely friends ❤

Det här är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.!!
Ni är så fantastiska och vi skrev många fina minnen tillsammans.
Best Crew EVER.!! ❤


(51 dagar kvar..)

Bamsekram..

2 comments on “Måndag och mulet..

  • Försök att bita ihop, ett år av ditt långa liv kanske gör din framtid.och du verkar ju ha det rättså bra och kom ihåg det blir bara bättre &bättre. PUSS på dig! Bosse

  • Klart du ska stanna. Du kommer att ångra dig senare om du inte gör det. Allt här hemma finns kvar, men den chans du får kanske aldrig kommer tillbaka.

  • Kommentera

