Lååång dag..

Published 8 oktober, 2012 by Tove Sandelin

12,5 timmes jobb idag, och hjärnan har koncentrerat sig VARJE minut.. Är sååå trött just nu men måste skriva lite så ni blir uppdaterade ; )

Jag körde trailer med hästarna i hem från Wellington imorse.. 120 km hela vägen, ojoj men det gick bra.. Och hästarna är vana.!!
Väl hemma skulle My rida båda två så det vara bara att lasta ur och grooma på.. Sen lunch, typ halv 2, men kände att jag var såå hungrig att jag var tvungen att äta någonting. Sen var det bara att städa och tvätta transport, packa ur Pickup:en, slänga alla miljoner lindor, paddar och handdukar i tvätten och sedan duscha hästarna.. Däremellan fick jag plocka ihop alla saker från selkrokarna eftersom körhästarna kommer hem imorgon, och stoppa in i sadelskåpet.. Vet ej om jag tärs öppna det igen, för där hänger grimmor, träns, tyglar och förbyglar för en hl ridskola, suck..

Väl klar insåg jag att klockan var otroligt mycket och att jag inte orkade göra någonting mer, så jag få fortsätta på tisdag.. Hemma strax efter halv 6 nu ikväll och slängde mig i soffan.. Totalt mör i både kropp och knopp, men nöjd med helgen..
Kom på mig själv i bilen upp till Ocala, där satt jag med tårar i ögonen.. Så lycklig och stolt över mig själv att jag är här och gör denna resa, samtidigt som jag är så långt ifrån nära o kära som jag någonsin har varit.. Saknar er alla otroligt mycket, alla känslor på en och samma gång.. Men har just nu en bra känlsa i hjärtat och den planerar jag att hålla hårt i.. Innan jag vet ordet av sitter jag på planet igen med destination Sverige och då vill jag kunna se tillbaka med just den här känslan i själ och hjärta.!!!

 

 

 

 

 


Wellington, been there-done that, haha ”)

SweetDreams ❤
Imorgon är jag ledig.!!!

(52 dagar kvar..)

Bamsekram..

 

Kommentera

