Blixtar, dunder och brak.!!!

Published 7 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Sååå trött imorse.. Död när jag kom till stallet, svettades redan klockan 7,00 och hade då mockat 2 boxar, haha vilken dag..
Men hästarna är så gulliga så det gör inget ❤

..Godmorgon från Wellington..

Idag var det ännu varmare än igår och hästarna startade såklart då det var som allra varmast.. Båda två var felfria idag, det var tidshoppning.. Inga placeringar men de var fina båda två så My var nöjd ”)

Vi hann precis starta båda hästarna, sedan hann jag tvätta båda innan helvetet brakade lös.. Har ALDRIG sett så mycket regn i hela mitt liv och vilken åska på det också.. Översvämmning överallt.. Blixtarna slog ner om vartannat runt stallarna och de var fruktansvärt nära, det brakade så jag trodde att hela Wellington rasade samman.. Och under tiden var kiropraktorn hos våra hästar, haha, Bad timing?, lite kanske.. Men de var duktiga och tyckte det var skönt.. Steve som han heter påminde så mycket om Lasse Liljeholm, gammal, gråhårig lite farbror som var helt fenomenal med sina händer, och hästarna älskade honom ”)

Hittade en så otroligt fin skäck idag också, världens sötaste utstrålning hade den ”)


Fin ❤                                                                      Dock ville den inte hoppa mer..

Men nu måste jag packa för imorgon bitti innan sju rullar vi upp mot Ocala igen, och på måndag är jag ledig..

(53 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

