Wellington

Published 5 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Wellington..
4 timmar i bilen, från regnet och ganska varmt ner till soooolen och hot hot hot, haha ”)
Ja nog är det varmare här alltid.. Och tävlingen börjar inte förrän 10 imorgon. Hästarna ska ridas på morgonen och startar sen vid 12-tiden.. Vi får se hur det går för Olle som slutade svettas när jag precis kom till USA och som fortfarande bara svettas ordentligt när han rids på morgonen.. Det är jobbigt med 40 grader och inte kunna svettas.. Blir det vidrigt så åker vi inte hit om 2 veckor igen, så vi får se..

Men men, anlände vid 14,30 någonting, och då var det bara att lasta ur och packa ur.. Det är just nu lågsäsong här i Wellington så vi har två hästar men har brett ut oss i halva stallet, haha, det gäller att ta för sig ”)
Hästarna mår bra, de är ju vana och älskar att vara på tävling.!! Har precis kommit därifrån efter att ha gjort Nightcheck och de var glada när de fått sitt hö ”)
Imorgon som sagt så ska första hästen vara klar kl.8.00 så det blir som vanligt, men lite tidigare då jag måste åka härifrån hotellet.. Och tro mig, jag tackar den som uppfann GPS, för annars hade jag ALDRIG kommit någonstans. Wellington är inte så stort men allt ser precis likadant ut så jag har ingen aning om var jag är eller var jag ska, haha ”) …

Jag lovar att ta så många bilder som möjligt under de här dagarna, och jag lovar att ladda upp några imorgon, nu ska jag bara krypa ner under täcket och sooooova.!!!

(55 dagar kvar..)

Bamsekram..

One comment on “Wellington

  • Om du har 40 grader så har du 10 gånger varmare än oss,behöver jag säga något mer.Mäniskan kan inte vara gjord för långfillingar och toppluva.
    P&K Bosse!

  • Kommentera

