Regn och träningsvärk..

Published 4 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Ojoj, träningsvärk i hela kroppen, och så pajade jag axeln igår på gymmet också.. Det har regnat hela dagen och jag vet inte om jag packat allt, det är ingen bra onsdag idag. Men jag har precis packat klart resväskan iaf, för imorgon bär det iväg ner till Wellington för tävling hela helgen..

Pickup:en är lastad, transporten ska kopplas på imorgon bitti och höet ska lastas i den innan allt är klart. My ska även rida båda hästarna en snabbis innan så vi satsar på att komma iväg vid 10-tiden..

Imorse var det såå tungt att gå upp.. Kom hem från Golden Ocala vid 23-tiden sen var det bara att åka till stallet och göra Nightcheck. Så kudden väntade väl vid 00.00 någonting. Plus att axeln hade jag kunnat kapa av efter första boxen jag mockade.. Men jag överlevde, och nu känns det faktiskt bättre, men vi får väl se imorgon bitti..

Olle fick bli drogad idag då vi var tvungna att klippa hans öron.. Hälften ponny som han är så såg han nästan ut som ett lodjur, hihi ”)
Båda hästarna fick manen friserad och Aphrodite fick en omgång under magnettäcket, det tyckte hon var skönt ”)

BBQ igår alltså på Golden Ocala, det var jättemysigt med trevligt sällskap. Martini, Tequila + Apelsinjuice och egengjorda kyvklingburgare med sallad, mums.!!!
Det blir en stor grillfest någon gång sen när alla kommit hem från Kentucky igen.. Planen är att de ska komma på måndag, sen em/kväll så då blir det inte längre så lugnt och skönt på jobbet längre, men men det ordnar sig nog…

Nu måste jag sova om jag ska orka köra de 4 timmar det tar till Wellington imorgon, snark.. Slipper iaf köra hästarna och får köra My’s bil istället, skönt.!!

(56 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

