SuperMario & Spagettiben

Published 2 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Ledig måndag.. Den har tillbringats på mataffären, postkontoret, i solen, i soffan och på gymmet ”)
Jag på fm postade jag lite brev till Sverige, så att några av er får annat än räkningar med snigelposten.!!

Jag var på Walmart och handlade mat, en ny resväska (så jag kanske slipper tappa hälften då jag ska hem) och en ny gullig supermario plånbok ”)
Det är lite som mini Ullared, de har lite av varje ”)


Den var så gullig, kunde inte låta bli.!!                       Ny superlätt och rymlig.!! O billig.!!!

Ja och sen när jag åkte hem var jag tvungen att stanna och ta kort på biografen så ni får se hur den ser ut också ”)

..Biografen..

Har pratat med familjen på Skype idag också, ni är så härliga. Det är en bra uppfinning tycker jag så man kan hålla kontakt även om man är på varsin sida av Atlanten.!!

Gymmet idag var såå segt och tungt.. 1 timme bara ben och lite mage, nu känns det inte så farligt.. Men jag och Sarah skrattade så tårarna sprutade när vi ramlade yt med ben som kändes som spagetti.. Så vi får se hur den känns imorgon, ska jobba själv då också men det är skönt med bara 4 hästar…

Ögonlocken är tunga som bly så därför ska jag nog gå och sova, SweetDreams ❤

(58 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

