1 månad..

Published 1 oktober, 2012 by Tove Sandelin

Söndag, sista september och jag har varit här i 1 hel månad.. Ibland känns det som 1 år, och ibland inte alls så länge..
Det är en konstig känsla.. Jag är faktiskt på andra sidan Atlanten, jobbar med något jag älskar och känner mig så glad. Detta hade jag aldrig trott skulle bli ett kapitel i mitt liv när året började..

Det har varit ett känslomässigt år med lika många tårar som skratt, lite mycket svaghet som styrka. Men nu är jag här, lycklig och kan känna mig stolt. Jag har ramlat många gånger men det spelar ingen roll, för efter varje gång har jag rest mig, starkare än innan.!!
Känner att jag börjar hitta mig själv igen och det är en känsla som inte går att beskriva. Helt underbart.!! Jag uppskattar varje dag, varje ögonblick och jag kan vara stolt över den ”bok” som mitt liv har skrivit såhär långt.

Okej nog med känslosamma ord och grejor..
Som sagt söndag idag och den har egentligen bara gått åt till att packa upp, städa och tvätta allt sedan tävlingen i Tampa. Men nu är allt färdigt och det är bara att packa ner det igen innan torsdag för då drar vi till Wellington. Jag har ett ganska bra jobb måste jag erkänna ”)
Hästarna känns fina och inget konstigt, trots det djupa underlaget på tävlingsbanan, så det är skönt..

Imorgon är jag ledig… Måste tvätta, städa, åka till postkontoret så jag kan skicka er lite uppdatering med snigelpost också.. Sen måste jag åka och köpa en ny resväska, kommer behöva skicka hem en del gejer också men det är ett senare bekymmer.
Men det är första Oktober imorgon och då fyller världens bästa SANNA RASLÖV år, stort grattis till dig min fina vän ”) ❤

Annars är det gymmet som vanligt denna vecka som gäller och som sagt packa lite till tävlingen. Och nästa vecka är det jag som ska hålla hästarna i trim då My & Chester är bortresta. Ska bli roligt att få rida lite, de är ju så fina.. Men jag måste säga att jag föredrar ston framför valacker. De är så härliga med sina starka, härliga personligheter och Aphrodite är bara helt underbar ”) ❤

Men nu ska jag sova så jag orkar vila upp mig imorgon, haha ”) Godnatt på er..

(59 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

