Boxning & Bowling..

Published 28 september, 2012 by Tove Sandelin

Torsdag..
Har jobbat själv idag, och när jag kom till stallet stod Aphrodites box i vatten, jippiii…
Fick ösa ut hela f*nskapet, och det var hur tungt som helst, tur att jag började tidigare annars hade jag aldrig hunnit klart till åtta. Dessutom skulle Olle vara groomad och klar då..
Men det gick ju bra, Olof (stallchef) lagade vattenkoppen och förhoppningsvis har hon inte sönder den igen.. Hon ska ju leka med allt.!!

Allting är packat och klart, så imorgon kl.8.00 går Pickup och trailer mot Tampa och tävling ”)
Har friserat det sista på hästarna, kronränder och tagit bort allt ”hår” runt mule och ögon.. Har dessutom lekt med döden då jag skulle klippa Olles bakben.. Har fått höra mardrömsversionen av alla som gjort det tidigare så jag var lite nervös.. Han ”sparkade” (träffade aldrig riktigt) bara ikull mig en gång och skötte sig prickfritt sen så jag är nöjd med honom.. Går ju inte att påstå att det är ett mästerverk men de är iaf klippta…

Efter jobbet var det gymmet och boxning 1 timme som stod på schemat. Det var såå kul, men kommer nog kännas då sadlar och träns ska på imorgon, axlarna är lite ömma ”)
Och när träningen var färdig drog vi till bowlinghallen med My och Chester.. Jag VANN såklart båda gångerna.. Haha antingen är det tur eller så är de andra bara väldigt dåliga, för tro mig.. Har aldrig vunnit varje gång..

Så nu ska en trött men glad tjej packa väskan, hoppa i säng och sova gott för imorgon ringer kl. 05,30 som vanligt..

(62 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

