Millenia Mall, Orlando

Published 26 september, 2012 by Tove Sandelin

Orlando idag, och Millenia Mall ”)
Ja idag var jag alltså ledig.. Bestämde mig för att försöka ta mig till Orlando utan GPS.. Det gick ju faktiskt bra och jag är stolt att jag varken körde fel på dit, eller tillbaka-vägen..
Det var inte så facinerande, men kul att se något annat än Ocala. Jag hittade lite saker iaf, bl.a en present till mamma som fyller år imorgon ”)
STORT GRATTIS TILL HENNE ❤

En klänning, en stickad tröja, 2 T-shirts, en skjorta och en grym keps (från Urban Outfitters)
Så nu kanske även jag kan hitta min stil ”)

Var även en sväng till Paddock Mall här i Ocala på hemvägen och köpte 2 armband och ett par hängslen, vita med svarta prickar, supernice.!!
Sen även till Walmart och shoppade lite mer mat..

Har pratat med familjen på Skype idag också, ni är så gulliga. Det blir ett samtal imorgon igen eftersom mamma fyller och då hoppas jag att pappa också vill prata med mig ”)

Imorgon är det jobb som gäller igen och det börjar närma sig, på fredag drar vi till Tampa och tävlar, kommer hem lördag kväll igen.. Är ledig på måndag igen och sen torsdag nästa vecka drar vi till Wellington för nästa tävling, Awsome.!!!

Alla bilder jag tagit såhär långt ligger nu på Facebook, så ni kan kika om ni vill ”)


Vet ej vad detta är, paserade den på motorvägen..
Det står ”WienerMobile” bakpå, haha ; )


Millenia Mall, Orlando                                                                               De här butikerna är verkligen något alldeles extra.. Dyrt, haha men snyggt.!

Okej så I’m out, men kolla gärna bilder på Fb.!!

(64 dagar kvar..)

Bamsekram..

One comment on “Millenia Mall, Orlando

  • Kommentera

