Måndag, igen..

Published 25 september, 2012 by Tove Sandelin

Hello…
Måndag igen och inget spännande har hänt.. Hästarna har hoppat sista gången innan tävlingen på fredag och de känns fräscha.
Jag höll på att frysa ihjäl imorse, men insåg sen att det faktiskt var typ 18 grader, haha insåg då att jag borde tänka på er och bita ihop ; )
Solen kikade fram runt lunch och sen försvann den igen, vi som skulle ligga vid poolen…
Blev inget med det, och heller inget gym då tränaren var på annat håll.. Istället gymmar vi tis, ons, tors och Tove ska på tävling fre/lör, och kommer defenitivt ha jordens träningsvärk.. Tycker liiiite synd om mig själv, hihi ^^)

Allt är nu mera nerpackat i lådor och skåp till tävlingen, ska bara lägga in det sista och sen packa in allt i trailer och pickup.. Sen är vi redo att rulla på fredag morgon. Ska bli så skönt, spännande och roligt att (även om det bara är en lite tävling) göra det jag är här för att göra. Skönt att starta lugnt och med inte sååå mycket grejer eller hästar att hålla reda på.!!!

Imorgon är jag ledig och ska försöka ta mig till Orlando och köpcentret där utan att köra vilse.. Ojoj jag kommer kunna köra bil överallt efter det här, haha, okej kanske inte Asien (men det kan väl ingen, haha) men annars överallt… Grymt.!!

Nu tar jag kväller, möter kudden och John Blund så jag orkar shoppa imorgon.



Har haft många fina hästar i mitt liv..
Men du är den med det största hjärtat av de alla,
saknar dig älskade vän, fina fina killen ❤

(65 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

