RaceTrack och bilproblem!!

Published 24 september, 2012 by Tove Sandelin

En helt vanlig söndag, ellet nåt..

Denna dag har varit grym, solen har lyst och värmt hela dagen och det är så skönt.!!
Imorse red jag, My och Sarah till The RaceTrack (galoppbanan) och kantrade hästarna. Jag red *Olle, och det var så kul att bara kunna släppa loss, galoppera och tänka på ingenting. Trots gassande sol arbetade hästarna på fantastiskt och tyckte att det var så kul ”)

Garaget börjar se ut som ett garage igen då jag och My har städat upp våran röra och packat ner allt till tävling. Det är massa lådor med massa saker. Tonvis med krämer, salvor och burkar, ärligt talat vet jag inte vad hälften gör för nytta men man lär sig något varje dag.!!

Nu på kvällen har jag och Sarah varit i Downtown Ocala och käkat middag. En mysig liten restaurang men det var typ helt dött. God mat, vi satt ute. Det är så skönt när kvällen är alldeles ljummen och solnedgången fantastisk.
Vi fick sällskap av Sati också, en grek från Tyskland som är här och hjälper Chester träna på gymmet.
Hemresan var intressant. Sati (som kör Chesters Porsche) stannar halvvägs hem och stänger av bilen, tror vi.. Tyvärr dog batteriet och vi fick putta bilen åt sidan, köra hem honom så att han och Chester kunde åka dit med kablar och sen hem.
Ojoj mycket skratt blev det denna söndag och det behövdes. Snälla och rara mäniskor fyllda med rolig humor omger mig dagligen och jag känner mig riktigt glad.
So today I’m happy to be here and greatful to life ”)

Imorgon väntar jobb igen och sen ska vi ligga någon timme vid poolen innan det är dags för en omgång på gymmet igen, awsome!!!

(66 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

