Kick Ass ”)

Published 23 september, 2012 by Tove Sandelin

Så, det blev inget inlägg igår..
Men gårdagen var awsome, tillbringade dagen på Paddock Mall här in Ocala. Spännande att se något nytt!!
Efter 5 min hade jag inhandlad ett par ursnygga stövlar!! Sen blev det 2 par jeans, 1 kofta, 2 T-shirts, solglasögon och 1 grymt snygg mössa tills jag kommer hem i vinter : )

Kvällen igår bjöd på en gooood middag och 2 grymma rundor bowling med trevligt sällskap!! : ) Kul att komma ut lite..

Idag har jag jobbat själv då det var Sarahs tur att vara ledig. Har gått jättebra, så skönt med bara 4 hästar. Skönt att veta att hästarna väntar i stallet när man helst vill ligga kvar i sängen och sova lite till..
My har ridit båda hästarna och jag har tvättat stallet, och gjort lite av varje. Dagen har rullat på ganska snabbt faktiskt, men det känns dock som att jag varit här i hundra år (fast det är 3 veckor på söndag), haha.!!

Imorgon ska jag rida lite igen : ) Jag, My och ev Sarah ska rida till RaceTracken och kantra lite. Ska bli så kul att bara få galoppera loss. Dock kommer jag trotsa min sjuka träningsvärk i låren med varv efter varv i fältsits, hjälp.!! Aja på måndag vänta gymmet igen, jag kommer vara så död : )

Imorgon är det också dags att börja packa ner allt i rätt lådor för tävling och så : ) Nu är vi på gång..

Aja, annars leker livet ganska snällt med mig nu.. Jag känner mig ganska glad och You can’t stop my happiness, cause I like the way I am, haha.!!
Bara Kiss Ass.!! ”)

(67 dagar kvar..)

Bamsekram..

One comment on “Kick Ass ”)

  • Kul att höra din positiva nyans igen!!! Den älskar vi och vill höra om varje dag. Precis som vi sa, du acklimatiserar dig så småningom och du kommer att trivas ypperligt med ”tävlingslivet” där borta ska du se. Vi tänker på dig och gläds med din lycka.
    Ha det så bra nu så kan vi höras på Skype i veckan.
    Pussa o kramar från oss alla//Mamma

  • Kommentera

