Tortyr på gymmet..

Published 21 september, 2012 by Tove Sandelin

Blixtar och dunder, magiska under, haha..
Ja här blixtrar det och dundrar värre än jag någonsin varit med om, det har iaf slutat regna!!

Den här dagen har känts väldigt bra, det har rullat på hela dagen, och jag har ägnat typ 1,5 timme åt att göra rent broddar.. Kanske inte iofs var så kul, men med lite bra musik så går det också bra..
Hästarna hoppade idag igen, men det är så skönt att ha fler än 8 brodd, det går liksom mycket smidigare..
My har ”städat” ur gråa tävlingsskåpet så nu ska jag köra ner massa saker till garaget och sen ska vi gå igenom vad som är vad och packa om så allt är redo för tävling..
Det är ganska skönt med bara 4 hästar,  jag och Sarah hemma, mycket lugnare. Det innebär att vi kan göra lite annat som inte hinns med så ofta, skura stall, grovputsa utrustning och lite annat smått..

Har varit med Sarah på gymmet 1 timme idag efter jobbet också. Paaaaain in the entire body!!! Benen känns som överkokt spagetti, de värker.. Axlarna och ryggen, ojoj vilken workout det blev. Kan medge att jag är såå glad över att jag är ledig imorgon.. Träningsvärken kommer vara en mardröm de närmasta dagarna, men det var det värt. Nu ska kroppen komma i trim, på måndag kör vi igen!!

Imorgon blir mina planer lite ändrade.. Det blir köpcentret här i Ocala istället, och sen ska jag, Sarah och My åka och bowla på kvällen ”)

Blev tyvärr inga bilder på Fb idag, har inte hunnit med, men imorgon ska det väl kunna finnas lite tid..

Bamsekram..

One comment on “Tortyr på gymmet..

  • Kommentera

