2 veckor har gått..

Published 18 september, 2012 by Tove Sandelin

Hemmastadd, ja nu är hon hemma på rätt ställe, lilla Aphrodite.. Hon tyckte inte det var nå roligt alls att åka trailer, lilla bortskömda tävlingshästen är van med lastbil, ju större desto bättre, hah ”)
Det kommer bli så mycket lättare att ha båda i samma stall, inga bilturer som tar halva dagarna och planeringen kommer bli så mycket lättare.

Lastbil+trailer kom hem från Europa idag oxå, körgroomarna börjar packa om imorgon för att åka till Kentucky på onsdag. Själv kommer jag och My ha fullt upp resten av veckan med att packa upp allt, tvätta allt och sen packa iordning allt som ska med till tävlingarna. Hoppas det innebär att veckan rullar på lite. Vet inte om det har något med att det är måndag att göra, men den här dagen har då gått fruktansvärt sakta…

Var och handlade lite smått och gått, mer bananer och yoghurt, lite apelsinjuice och philadelphiaost oxå. Måste ju ha något att äta, nu är det inte lika tomt i skåpen längre..

Tankarna snurrar runt med jämna mellanrum.. Tänker ena minuten att vad har jag gett mig in på, och nästa att jag är bra stolt över att jag gör det här.. Jag har alltid känt mig så rädd och skrämd av att göra något stort och nytt. Det här är det största och mest skrämmande jag någonsin gjort och jag är så glad att jag tog mod till mig att göra det. Annars hade jag ångrat mig resten av livet, och ojoj vad jag kommer växa och utvecklas som människa när dessa månader är slut.. Jag har ju redan lärt mig massor, både om mig själv och annat, och då har jag bara varit här i exakt 2 veckor..
Tänk ni kommer inte känna igen mig då jag kommer hem, haha. Jodå jag lovar, jag är samma knasiga brud som alltid!!

Men jag ska inte förneka att jag saknar er, Every minute of every day!! Men det gör mig stark att ni är med mig ❤

(72 dagar kvar..)

Bamsekram..

One comment on “2 veckor har gått..

  • Det är så roligt att kunna följa dig Tove. Bra uppdatering!! Tänk att det redan gått två veckor, jag lovar dig att snart är du hemma igen, det kommer gå fort, fortare än vad du tror…. Så se till att njut, varje dag! Se allt det vackra omkring dig, och var tacksam för det du får vara med om. Tänk vilken otrolig upplevelse du är med om. Och du SKA vara stolt över dig själv. Tänk vad underbart det är att det är skrämmande, är inte utmaningen skrämmande kommer man heller inte utvecklas – och precis som du säger, du kommer att få checka in ett extra bagage med all den erfarenhet som du har lärt dig. HEJA DIG!!!!!

    Men vi vill ju ha bilder också så klart, på vart du bor, vart du hänger om dagarna. show me your world! 😀

    Massa kärlek och kramar

  • Kommentera

