Lördag..

Published 16 september, 2012 by Tove Sandelin

Lördag.. Känner mig lite lätt dagvill och jag måste kolla hundra gånger vilken dag det faktiskt är ; )
Men lördag den 15 september, ja, den har inte bjudit på speciellt mycket. My har åkt till Kentucky och kommer hem igen imorgon em.
Jag ska rida Olle imorgon och My ska hoppa Aphrodite..

Hade en känsla idag av att jag ville hoppa på första plan hem och aldrig mer komma tillbaka, men den gick över.. Vet inte riktigt vad jag känner nu, mest tomt.. Ingen hemlängtan direkt, men heller ingen överförtjusning i att vara här, mest tom, eller neutral kanske jag ska säga..

Tog en promenad med My’s otroligt söta lilla hund, Steffi, medan de andra tjejerna är på ”The Beach” (en pub)..
Så mysigt att bara promenera, rensa kropp och själ. Bara stänga av och just då njuta av nuet.!! Toppen.!!
Därför har jag bestämt att nästa lediga dag ska jag promenera, hela dagen, försöka förstå hur stort familjen Webers land egentligen är, för tro mig det känns som det aldrig kommer till ände med dessa mörka trästaket, och det är hästar i varenda skrymsle och vrå..

Nu orkar jag inte skriva mer, men ses imorgon.!!

(74 dagar kvar..)

Bamsekram..

One comment on “Lördag..

  • Kommentera

