T.G.I.F och Skype ”)

Published 14 september, 2012 by Tove Sandelin

MEN.!! Vilka fantastiska människor jag har i mitt liv. Thank God för Skype, min familj rockar fett, älskar er ❤
Och Anni Staack, herregud vad knasig du är, men så himla fin människa. Tack alla ni för att ni gjorde min lediga fredag lite bättre : )
Jag är stolt över att ha er i mitt liv, otroligt stolt!!

Annars har jag hållt mig till planeringen, kylskåpet är fullt igen (ÄGG!!!! haha), 3 brev är postade och på väg mot Sverige och jag känner en rätt bra känsla i magen nu. Jag kan klara det här, jag är inte ensam, ni finns med mig varje steg på den här vägen i mitt liv. Det betyder att vi vandrar tillsammans och det ger mig styrka.
Jag älskar er.!!! ❤

Vädret tycks däremot inte vara med mig.. Vill ha sol och varmt, inte moln/regn och fuktigt så in i norden.. Men men man kan väl inte få allt antar jag : )
Imorgon är det jobb som gäller igen, börjar omvänt och My rider Aphrodite på morgonen, sen drar hon till Kentucky (stavning?) och kommer tillbaka på sön.. Jag ska rida Olle en sväng på sön morgon, skitt på långa tyglar men ändå. Det ska bli skönt att komma upp på hästryggen, ut i naturen och rensa själen, mysigt..!!
Avmaskning av Aphrodite börjar imorgon också, och veterinären kommer, så det blir väl fullt upp som vanligt. Afro får ju komma ur karantän på måndag och då ska hon klippas, sen drar alla körhästar utom två och groomarna till Kentucky på onsdag och är borta i 3 veckor. Jag och Sarah blir kvar hemma med två häsar var så då kanske det blir lite lugnare. Sen åker ju vi till Tampa i slutet av månaden och sen är schemat i full rullning, såå skönt.!!! Äntligen..

(75 dagar kvar)
(Vet att många har åsikter om min nedräkning, men den får mig att tänka framåt så den blir kvar!!)

Bamsekram..

One comment on “T.G.I.F och Skype ”)

  • Kommentera

