I won’t give up..

Published 10 september, 2012 by Tove Sandelin

Piller, nässpray och vatten i mängder.. Ja det är dagens diet, haha. Det är förkylningen från helvetet som hälsar på, fattar inte, jag som inte varit sjuk på så otroligt länge.. Men tack vare min snälla chef så kan jag nu iaf andas genom hela näsan och huvudet känns inte längre som att det ska sprängas, tack My.!!

Annars har det inte alls hänt mycket idag.. Gick och tänkte för mig själv att; ”Tove, du är i Florida och jobbar som hästskötare.” Jag kan fortfarande inte förstå att jag tog en väska eller två och flög över Atlanten för att tillbringa 3 månader här.. Det har fortfarande inte sjunkit in riktigt och när jag tänker på det känner jag mig rätt stolt. Jag trodde inte att jag skulle klara det, att lilla jag faktiskt gjorde det, helt otroligt.!!

Här sitter jag i en soffa, tittar ut genom fönstret och ser bara solen som skiner, gröna ängar så långt jag ser och hästar i varenda vrå.. Jag måste nypa mig lite i armen för att faktiskt förstå att jag är här, det är sant och här ska jag stanna i 2,5 månad till.. Fantastiskt ❤

Sista helgen i september börjar allvaret, då är första tävlingen och sen är det späckat schema fram tills jag flyger hem. Åker på tävling, är hemma ett par dagar, åker igen och ja så rullar det och jag lovar att innan jag hinner bilnka så är det 28 nov..
Jag är lite nervös för att åka på alla dessa stora, gigantiska tävlingar med jättemycket fina hästar och duktiga ryttare, samtidigt som det ska bli otroligt spännande 🙂

Ja det blev lite djupt och vist idag men så kan det vara ibland, nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta kurera min otroligt jobbiga förkylning.

Tove Sandelin

I love you ❤

(79 dagar kvar..)

Bamsekram..

2 comments on “I won’t give up..

  • Du är en riktig kämpe, det vet jag! Du klarar detta också och kan senare i livet blicka tillbaka på den här tiden och vara stolt över dig själv. Älskar dig så mycket!!//Mamma

  • Kommentera

