I love my family, you rock! <3

Published 9 september, 2012 by Tove Sandelin

Vaknade 05.00 av en himla oväder, men åska och regn, slutade med att jag klev ur sängen 07.00 med en väldigt förkylning. Vilken härlig start på min lediga söndag.. Aja sen hade jag ju då tänkt jobba lite på brännan idag, men det kan faktiskt vara till fördel om solen tittar fram då, men varför skulle den göra det?…
Känner mig ändå ganska stolt som faktiskt hittade till Walmart för att handla lite, både lite mat och andra grejer. Jag planerade att posta ett par brev idag också men har inte orkat åka åt det hållet så det får bli imorgon eller tisdag. Åker ju ändå förbi när jag ska till Aphrodite!

Pizza och Cola till lunch (är ju ändå sjuk, hihi^^) annars har vattenflaskan varit mig nära till hands hela dagen. Är så jobbigt att vara tät i bara ena näsborren, och för att inte tala om att vara förkyld i denna luftfuktighet, inget att sätta ”to do”-listan precis..
Så som ni kanske förstått så blev dnna dag inte som jag hade planerat, men den har varit okej ändå.
Har pratat med min älskade familj på skype också!! Älskar er så otroligt mycket ❤ , ni ger mig positiv energi!!
Lillasyster ska boka biljetter till GlobenHorseShow också så vi har något roligt att göra direkt efter jag kommit hem. Det ska blir så roligt ”)

Nu ska jag göra mig iordning för att åka på bio med Chefen, hihi.. Ska bli spännande, vi ska se Whitney Houston’s sista mästerverk innan hennes bortgång (R.I.P).. ”Sparkle” tror jag den heter..

Annars rullar vi in på nästa vecka imorgon och det kommer väl snart kännas som att tiden går FÖR fort ist för sakta..

(80 dagar kvar.)

Bamsekram..

 

One comment on “I love my family, you rock! <3

  • Vad var det jag sa,det blir bara bätte o bätte.Jag är också dyng förkyld förmodlingen eftersom min fru och son tvingade mig bada i Sången i går.Men vad gör man inte för dom kära.
    Puss & kram Bosse!

  • Kommentera

