Inneboende kaktus ”(

Published 8 september, 2012 by Tove Sandelin

Det blev inget inlägg igår eftersom jag inte hann med det.. Vi var på någon typ av ”show”, eller tävling. Jag förstod inte mycket men det var ganska intressant att titta på..
Satt vi köksbordet igår och på typ 5min så fick jag sjukt ont i halsen, sådär fruktansvärt ont att jag typ inte kunde svälja.. Det höll i sig hela natten (kunde iaf sova), vaknade imorse och det kändes som jag svalt en riktigt stor kaktus.. Det har hållt i sig hela dagen och jag är glad att det inte varit så himla varmt idag, då hade jag dött..

Nu sitter jag här framför datorn, lyssnar på Cornelis Vreeswijk, har kvar kaktusen i halsen, och ser fram emot min lediga dag imorgon.. Ska bli så skönt att sova och inte har någon tid att passa. Alla intryck från veckan behöver lite tid att sjunka in tror jag, är alldeles snurrig ”) .

Jag har tagit lite bilder idag också, jag har ju typ lovat er lite kort , det är väl inte så kul att BARA läsa mitt babbel, hihi ^^ )
Olle lilla vill inte vara stilla många sekunder i streck så han fick bara en bild idag.. Afro däremot hon är duktig hon 🙂

Nu måste jag gå o lägga mig, halsen Bräääääänner ”(

APHRODITE


OLLE

De är väldigt gulliga mina fina hästar 🙂 ❤

(81 dagar kvar..)

Bamsekram..

Kommentera

