It get’s better, I’ll get better..

Published 5 september, 2012 by Tove Sandelin

Det har gått lite lättare idag.. Har postat brev till Sverige oxå, mycket nöjd över att jag ens hittade till Postkontoret, men det var en snäll tant som hjälpte mig. Svenskarna borde verkligen lära sig av amerikanarna att var mer hjälpsamma och vänliga!!! Den där snälla tanten gjorde min dag =)

Annars känns det som att jag och My (ryttarinnan) börjar få mer koll på läget med rutiner och så, tummen upp för det.
Jag börjar känna mig lite bättre till mods vad det gäller allt annat oxå så det känns bra!

Sen vill jag verkligen en gång till tacka alla underbart fina och snälla människor jag har där hemma i Sverige. Ni är fantastiska och jag skulle inte kommit halvvägs utan erat stöd, 1000-tack

Det kommer lite kort på Facebook sen oxå, när jag har tid och ork att lägga ut de 🙂

På söndag är jag tydligen ledig så då kanske jag ska passa på att lapa lite sol (försöka få en liten bränna skadar ju inte) och kanske åka till Walmart och handla lite.. Om jag hittar dit, de har så in i norden konstiga trafikregler på den här sidan Atlanten, man blir alldeles förvirrad.

Men nu har jag inte tid att leka med er längre för vi ska på middag..

Bamsekram..

One comment on “It get’s better, I’ll get better..

  • Bra att det känns bättre,första veckorna är alltid jobbiga sen blir det bara bättre och bättre.Du kan väl skicka några kort till mig så att jag blir riktigt avundsjuk.
    Puss Puss Bosse!

  • Kommentera

