Long day, and more sun..

Published 5 september, 2012 by Tove Sandelin

Okej så, idag kom hästarna från Europa..
Hopp stoet (Aphrodite) lämnades i karantän som ligger ca 30min bilväg från stallet.. Det innebär att för min del blir det en hel del bilkörande de närmaste 2 veckorna, tur att jag bara har 2 hästar…
Dagen har känts längre än någonsin och värmen tar på en.. Pga att hästarna kom idag så började jag jobba 7.30 imorse och slutade typ 18.15 ikväll så huvudet är lite segt just nu..
Det är hur mycket som helst och ta in plus att man ska hålla reda på allt, vilket gör att jag är helt slut.. Igår somnade jag 19.30, såå skönt.

Nu ska jag försöka möta John Blund eftersom jag slapp nightcheck idag!!

(85 dagar kvar)

Bamsekram..

One comment on “Long day, and more sun..

  • Hello over there,
    We can see that you are alright and half hour cartrip is not so bad. Take care and drive carefully. Have fun and take every opportunity to see as mutch as you can. Watch out for alligators on the road!!!!
    Hugs from all of us

  • Kommentera

