COUNTDOWN – 1 day and some hours left

Published 31 augusti, 2012 by Tove Sandelin

Nu börjar det bli lite panik känslor blandat med den där pirrande känslan av spänning i magen.. Lördag kvar och sen finns det ingen återvändo! Men det ska bli så otroligt spännande att se vad som väntar på andra sidan Atlanten : )
Börjar kännas jobbigt att beta av alla fina människor på den här ”säga hej då” – listan.. Men det känns så otroligt bra i hjärtat att veta att jag har så fantastiska människor i mitt liv ❤ Ni vet vilka ni är och det betyder så mycket att ni stöttar och tror på mig!

Men stödet från min underbara familj betyder ändå ännu lite mer, ni är så underbara och jag älskar er obeskrivligt mycket.!!! 1000-tack för att ni finns ❤

Bamsekram.

.Bild

Kommentera

