COUNTDOWN – 3 days left

Published 30 augusti, 2012 by Tove Sandelin

COUNTDOWN - 3 days left

HJÄLP!!! Nu är det bara 3 dagar kvar och mitt tillstånd just nu är allmänt förvirrat.. Jag måste fortfarande packa, men hör och häpna, jag tror jag börjar få koll på vad som ska med och inte. Dock har jag en känsla av att det hinner ändra sig 1000 ggr innan jag är klar, suck.!!

Det känns som att vädret ska det bli såå skönt att slippa då det för mig just nu känns som på bilden VARJE dag..

Vi får väl se om jag kommer iväg oxå då Lufthansa (som jag såklart ska flyga med) har bestämt sig för att fr.o.m. imorgon ska de sätta en del av sin kabinpersonal i strejk. De vägrar dock tala om vilka flyg och när exakt detta ska ske.. Det går bra nu, suck.!!

Bamsekram..

Kommentera

