COUNTDOWN – 4 days left

Published 29 augusti, 2012 by Tove Sandelin

Okej så nu är jag på väg.. Känns helt ofattbart, och till råga på allt har jag skaffat blogg (??) också.
Det trodde jag aldrig skulle hända, men jag har ju lovat er så jag ska försöka hålla er uppdaterade på denna resa.

Pirret i magen börjar komma mer och mer, kan inte förstå att om 4 dagar sitter jag på ett plan med destination ORLANDO USA!!!!!!
Har inte ens börjat packa än… Vad tar man med sig till andra sidan Atlanten?! Aja, det ordnar sig, det gör det alltid.

Hann iaf säga hejdå till alla fina människor som var på Runsten igår och till er som inte var där säger jag:
Take care and live your life, you only got one.!! 

Bamsekram..

Kommentera

